Kunskapsbank

Här delar vi med oss av kunskap kring för dig som arbetar i en organisation som verkar på många lokala marknader, till exempel kedjor, medlemsorganisationer och större varumärken med återförsäljarnät.

Vilket system ska man välja för Glocal Marketing?

Det finns ett oändligt antal plattformar du som marknadsförare kan använda för att skapa och distribuera din kommunikation. Vi reder ut begreppen kring de som är extra relevanta vid glokalisering - MRM (Marketing Resourse Management) och DAM (Digital Asset Management).

E-bok Glocal Marketing

Läs vår e-bok om Glocal Marketing

Vill du lära dig mer om Glocal Marketing? I vår e-bok bjuder vi på kunskap och verktyg för att du ska kunna bedöma var ni är idag och hur ni steg för steg kan implementera en glokal marknadsstrategi.

Facebook Företagsplatser

7 steg till att lyckas med Facebook företagsplatser

Om ert företag har flera butiker, restauranger eller försäljningsställen är Facebook företagsplatser väldigt användbart. Vi guidar dig igenom hur du gör för att lyckas med er lokala närvaro på Facebook, steg för steg.