Läs vår e-bok om Glocal Marketing
Vill du lära dig mer om Glocal Marketing? I vår e-bok bjuder vi på kunskap och verktyg för att du ska kunna bedöma var ni är idag och hur ni steg för steg kan implementera en glokal marknadsstrategi.
I vår e-bok om Glocal Marketing lär du dig bland annat:
- Vad Glocal Marketing är och vad arbetssättet innebär – med hjälp av vår checklista och jämförelsetabell kan du avgöra hur glokalt ni arbetar idag.
- Vilka fördelar som finns med att arbeta glokalt – det kan bland annat minska det manuella arbetet på den centrala marknadsavdelningen och göra kommunikationen mer relevant och personlig, dessutom brukar engagemanget i organisationen öka.
- Hur du tar fram en glokal marknadsstrategi – vi guidar dig igenom fyra steg, från en utvärdering av ert nuläge, via kunskap och riktlinjer och verktyg till former för löpande samarbete centralt och lokalt.
- Mappa kundresan på lokal nivå – vi bjuder på en kostnadsfri mall för central och lokal kundresa, ett värdefullt verktyg som kan användas till exempel under en workshop med lokala representanter.